Verlof

Na vandaag is de kans dat je mij aantreft in de winkel aanzienlijk kleiner. Ik ben namelijk met verlof! De reden is heel bijzonder: ik krijg namelijk heel binnenkort een kindje. Dat was niet aan mij af te zien omdat de baby niet in mijn buik groeit. De baby wordt gedragen door een van mijn liefste vriendinnen omdat ik dat zelf niet meer kan. We hebben hele bijzondere maanden achter de rug en het traject nadert de eindhalte! We kijken er allemaal erg naar uit! 

In de winkel tref je de komende 5-6 weken TeamMusjes aan. Marrit, Marina, Chantal en Hannah Beth nemen al mijn uren over met veel plezier zodat ik me kan richten op hechting met en genieten van het wonder dat toch nog kwam! 

Zo gauw iemand zich heeft aangediend zullen we dit nieuwe musjesmodel aan jullie voorstellen! 

Een gedachte over “Verlof

  1. Wat vind ik dat mooi!
    Ik kwam in augustus bij je langs, helemaal vanuit België (op vakantie), en kocht er voor mijn dochter en paarse winterjas met roze stippen van Danefae. Ik zit zelf in een traject met een wenskoppel en ga hun, hopelijk binnenkort, ook blij maken met een (3e) kindje. Mama kan helaas zelf ook niet meer zwanger worden… Geniet van het uitkijken naar, het wennen aan, en van dat grote kleine nieuwe wonder!
    Liefs!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.